poniedziałek, 15 lutego 2010

Dobre szkolenie

Dwa tygodnie temu hotel w którym pracuje zorganizował nam szkolenie z zasad GHP i GMP oraz wdrażania systemu HACCP, co było miłym zaskoczeniem i odmianą - przecież zawsze warto skorzystać z możliwości poszerzenia swoich umiejętności.
Szkolenie było prowadzone przez firmę CeDeKa i mimo, że pierwszy raz słyszałam o tej firmie, to z pewnością teraz będę już o niej pamiętać.
Szkolenie prowadził młody Pan. Pomimo swojego wieku zaskakiwał ogromem informacji, którymi zasypywał zadziwionych słuchaczy. Nie myślałam, że ktoś będzie w stanie zainteresować mnie tematem, z którym mam do czynienia nie od dziś. Prowadzący mimo wielu pytań, na które odpowiadał w trakcie szkolenia, nie dał się wybić z toku, co powodowało, iż szkolenie płynnie przeplatało się z rozwiewaniem wątpliwości i zaspokajaniem ciekawości zebranych na szkoleniu osób.
Muszę przyznać, iż szkolenie minęło jak dla mnie zbyt szybko, gdyż dopiero później, po spokojnych przemyśleniach nasunęły mi się pytania o których nie pomyślałam w trakcie szkoleniach. Jak się okazało zawarte były one w materiałach które otrzymaliśmy na szkoleniu, a o których przypomniałam sobie w domu.
To było naprawdę miłe szkolenie i urozmaicenie zwykłego dnia pracy!
Polecam - szkolenia tej firmy można znaleźć na stronie www.cedeka.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz